Krem hydro łagodząco-nawilżający X-Foliate 100ml

Krem hydro łagodząco-nawilżający X-Foliate 100ml Zobacz większe
  • Krem hydro łagodząco-nawilżający X-Foliate 100ml

Bielenda

21160

Łagodząco-nawilżający hydro krem do twarzy z linii PHA Acid Treatment to kosmetyk przeznaczony do pielęgnacji każdego rodzaju cery. Szczególnie polecany skórze odwodnionej, mieszanej, wrażliwej lub z oznakami starzenia. Starannie dobrane składniki aktywne dbają o naskórek, wygładzając i zapewniając odpowiedni poziom nawilżenia. Może być stosowany w pielęgnacji po zabiegu PHA Acid Treatment.

Więcej szczegółów

Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie
Produkt niedostępny
Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie
Podaj nam swój e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu.

Powiadom mnie

Opis produktu

Szczegóły

Opis produktu

Poszukujesz kosmetyku, który kompleksowo zadba o Twoją cerę? Jesteś w dobrym miejscu! Łagodząco-nawilżający hydro krem do twarzy PHA Acid Treatment z linii X-Fiolate od Bielenda Professional, to intensywne nawilżenie zamknięte w wygodnej butelce z pompką. Krem polecany jest dla każdego rodzaju cery, szczególnie tej odwodnionej, mieszanej, wrażliwej lub z oznakami starzenia. Kompleks składników aktywnych, takich jak glutation, kwas poliglutaminowy i arginina, zapewniają natychmiastowe uczucie ukojenia, utrzymując odpowiedni poziom nawodnienia naskórka. Dodatkowo, łagodzi i zmniejsza zaczerwienienia, wyrównuje koloryt i wygładza cerę, poprawiając jędrność skóry. Może byś stosowany jako pielęgnacja domowa po zabiegu zabiegu mikroeksfoliacji PHA Acid Treatment X-Foliate. 

Krem łagodząco-nawilżający Bielenda X-Foliate - dlaczego jest to produkt dla Ciebie? 

  • dogłębnie nawilży Twoją skórę;
  • złagodzi i zredukuje przebarwienia;
  • wyrówna koloryt cery;
  • przywróci jędrność i gładkość Twojej cery. 


Składniki aktywne, które znajdziesz w hydro kremie PHA Acid Treatment:

  • glutation - peptydowy enzym młodości. W momencie kontaktu składnika ze skórą, zachodzi proces inhibicji melaniny, dzięki któremu skóra ulega rozjaśnieniu. Glutation przywraca zdrowy odcień cery, rozjaśnia ją, likwiduje plamy pigmentacyjne, starcze, melazmy oraz blizny potrądzikowe;
  • kwas poliglutaminowy - zapewnia intensywne uczucie nawilżenia, poprawia jędrność skóry oraz zauważalnie redukuje głębokość zmarszczek. Skóra staje się mniej wiotka, następuje wyraźna redukcja ilości i głębokości zmarszczek;
  • arginina - pobudza produkcję kolagenu w skórze, goi i wspomaga regenerację uszkodzonej czy suchej, łuszczącej się skóry, chroni uszkodzony naskórek;
  • alfa-arbutyna - alfa-arbutyna działa na zasadzie zahamowania aktywności tyrozynazy i DOPA, dzięki czemu nie zachodzi biosynteza melanin. Reguluje nadmierne wytwarzanie pigmentu, dzięki czemu ciemniejsze zmiany na skórze bledną, a odcień cery staje się jednolity. Ponadto, arbutyna pomaga także na stany zapalne, trądzik i nadmierne wydzielanie sebum;
  • beta-glukan - łagodzi podrażnienia, przyspiesza gojenie, głęboko nawilża, dodatkowo chroniąc skórę przed utratą wilgoci. Stymuluje również produkcję kolagenu, chroniąc jego zasoby w skórze, zapewnia odpowiednie zabezpieczenie naskórka przed promieniowaniem UVA/UVB;
  • witamina C - działa rozjaśniająco i rozświetlająco na skórę o poszarzałym kolorycie, z problemami przebarwień. Stymuluje syntezę kolagenu, wzmacnia skórę naczynkową skutecznie zmniejsza stany zapalne skóry;
  • skwalan - wykazuje silne działanie ujędrniające, przeciwzmarszczkowe, natłuszczające i nawilżające. Rozjaśnia skórę oraz poprawia jej elastyczność. Zmiękcza, wygładza i zmniejsza widoczność zmarszczek;
  • koenzym Q10 - wykazuje silne działanie odmładzające, redukuje drobne zmarszczki oraz pozytywnie wpływa na wzrost elastyczności, sprężystości oraz napięcia skóry twarzy.


Łagodząco-nawilżający krem do twarzy Bielenda X-Foliate - jak go użyjesz?

Nałóż na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu i delikatnie wmasuj. Produkt możesz stosować zarówno rano jak i wieczorem. Możesz łączyć z innymi kosmetykami Bielenda Professional, na przykład - hydro-odżywczym eliksirem do twarzy Barrier Renew z linii Supreme Lab.

Szczegóły

  • Jakie marki znajdę w ofercie drogerii internetowej modna torebka?

    W drogerii znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment marki elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy produktów takich producentów jak: Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks i wielu innych.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 pod numerem 577-597-333 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@modnatorebka.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Oczywiście, jest możliwość złożenia zamówienia jako gość.

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 15:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty.

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. gen. Leopolda Okulickiego 84/49
    42-218 Częstochowa 
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.

    Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

    - automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    - darmowa wysyłka - przesyłki krajowe przy zamówieniach opłaconych przelewem powyżej 199 zł brutto doręczane w dni robocze (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką pobraniową oraz gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).

    Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.

    Koszty dostawy dotyczą dostaw na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, paczki za granicę wysyłamy za pośrednictwem firmy DPD. Na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 577-597-333 lub mailowy: sklep@modnatorebka.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 pod numerem 577-597-333.

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 pod numerem 577-597-333 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@modnatorebka.pl

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: sklep@modnatorebka.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 577-597-333

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: sklep@modnatorebka.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów