Odżywka wygładzająca podkładowa Ridge Filler Foundation 1 15ml

Odżywka wygładzająca podkładowa Ridge Filler Foundation 1 15ml Zobacz większe
  • Odżywka wygładzająca podkładowa Ridge Filler Foundation 1 15ml

NailTek

2015

Odżywka podkładowa wygładzająca do paznokci RidgeFiller Foundation 1 o mlecznobiałej barwie, przeznaczona do stosowania pod lakier kolorowy. Wygładza płytkę paznokcia, nadbudowuje ubytki i wypełnia nierówności. Pozostawia paznokcie idealnie gładkie. Rekomendowana jest dla normalnych, zdrowych, elastycznych i wytrzymałych paznokci, o ładnym, zdrowym i lekko różowym kolorycie.

Więcej szczegółów

Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie
Produkt niedostępny
Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie
Podaj nam swój e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu.

Powiadom mnie

Opis produktu

Szczegóły

Dodatkowe informacje

Opis produktu

Wygładzająca odżywka podkładowa do paznokci Nail Tek RidgeFiller Foundation 1 o mlecznobiałej barwie, przeznaczona do stosowania pod lakier kolorowy. Wygładza płytkę paznokcia, nadbudowuje ubytki i wypełnia nierówności. Pozostawia paznokcie idealnie gładkie. Odżywka rekomendowana jest dla normalnych, zdrowych paznokci czyli paznokci elastycznych, wytrzymałych, nie rozwarstwiających się, o ładnym, zdrowym i lekko różowym kolorycie, paznokci których wzrost nie sprawia żadnego problemu (można uzyskać pożądaną długość i wygląd paznokci).

Pielęgnacja paznokci normalnych polega przede wszystkim na utrzymaniu ich w zdrowej i dobrej kondycji. W tym celu należy regularnie dostarczać im odpowiednich składników odżywczych, które podtrzymają ich stan, a także zabezpieczą przed wpływem szkodliwych czynników zewnętrznych.

Wygładzające odżywki podkładowe Foundation o mlecznobiałej barwie, służą do stosowania pod lakier kolorowy. Odżywki zawierają mikrowłókna oraz naturalne wypełniacze, które wnikają w mikroszczeliny na płytce paznokcia, pozostawiając ją idealnie gładką. Odżywka tworzy na powierzchni paznokcia lepką, matową warstwę, która dzięki znakomitej przyczepności umożliwia długie noszenie barwnego lakieru. Odżywki podkładowe Foundation zawierają składniki pielęgnacyjne odpowiadających im odżywek ochronnych.

Stosowanie: nakładaj bezpośrednio na płytkę paznokcia jako odżywczy podkład pod lakier kolorowy. Ułatwi to aplikację lakieru i przedłuży trwałość manikiuru.



Szczegóły

Dodatkowe informacje

  • Jakie marki znajdę w ofercie drogerii internetowej modna torebka?

    W drogerii znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment marki elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy produktów takich producentów jak: Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks i wielu innych.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 pod numerem 577-597-333 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@modnatorebka.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Oczywiście, jest możliwość złożenia zamówienia jako gość.

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 15:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty.

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. gen. Leopolda Okulickiego 84/49
    42-218 Częstochowa 
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.

    Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

    - automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    - darmowa wysyłka - przesyłki krajowe przy zamówieniach opłaconych przelewem powyżej 199 zł brutto doręczane w dni robocze (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką pobraniową oraz gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).

    Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.

    Koszty dostawy dotyczą dostaw na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, paczki za granicę wysyłamy za pośrednictwem firmy DPD. Na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 577-597-333 lub mailowy: sklep@modnatorebka.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 pod numerem 577-597-333.

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 pod numerem 577-597-333 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@modnatorebka.pl

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: sklep@modnatorebka.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 577-597-333

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: sklep@modnatorebka.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów