Pakiet testowy Bowie & Dick do kontroli sterylizacji parą

Pakiet testowy Bowie & Dick do kontroli sterylizacji parą Zobacz większe
  • Pakiet testowy Bowie & Dick do kontroli sterylizacji parą
  • Pakiet testowy Bowie & Dick do kontroli sterylizacji parą

Sterim

24188

Test Sterim Bowie-Dick Test Pack do użytku w parowych sterylizatorach próżniowych, kontroluje poprawne działanie urządzenia. Bardzo prosty w użyciu, natychmiast wychwytuje nieprawidłowości działania autoklawu. Weryfikuje parametry procesu takie jak: skuteczność tworzenia próżni, szczelność, zdolność penetracji parą wodną. Powinien być używany przed rozpoczęciem każdego dnia pracy z autoklawem.

Więcej szczegółów

już od 12,50 zł za sztukę

Przy zakupie większej ilości rabaty cenowe:

10 x = szt. x 12,50 zł
Nie ma wystarczającej ilości produktów na stanie. = x 13,50 zł
Do darmowej wysyłki brakuje ci
199,00 zł

Opis produktu

Szczegóły

Opis produktu

Test STERIM® Bowie & Dick, a dokładnie pakiet STERIM® Bowie & Dick, kontroluje poprawne działania sterylizatora parowego. Pakiety STERIM® Bowie & Dick są bardzo proste w użyciu i natychmiast wychwytują nieprawidłowości działania sterylizatora. Powinny być używane przed rozpoczęciem każdego dnia pracy z autoklawem.

Do czego służy i jak działa test STERIM® Bowie & Dick?

Codzienna kontrola sprawności sterylizatora parowego za pomocą testu Bowie & Dick polega na umieszczeniu pakietu testowego w wygrzanej, pustej komorze autoklawu i uruchomieniu programu Bowie Dick. Po zakończonej sterylizacji należy wyjąć pakiet Bowie & Dick, poczekać na jego ostygnięcie, a następnie otworzyć i odczytać wynik testu. Potwierdzeniem skuteczności kontroli jest zmiana koloru arkusza testowego (oraz dodatkowo wskaźnika na etykiecie zewnętrznej) z żółtego na czarny. Arkusz informacyjny z testu Bowie & Dick należy uzupełnić odpowiednimi danymi, a później przekazać do archiwizacji. W ten sposób kontrolowane są skuteczność usuwania powietrza i tworzenia próżni oraz jakość pary wodnej. Weryfikowana jest również zdolność penetracji pary będącej czynnikiem biobójczym, co ma szczególne znaczenie przy sterylizowaniu materiałów porowatych oraz instrumentów medycznych o złożonej konstrukcji. Test Bowie & Dick stosuj także po każdej naprawie lub przeglądzie Twojego sterylizatora parowego!

Z czego składa się pakiet Bowie & Dick marki STERIM®?

Pakiet STERIM® Bowie & Dick składa się z:

  • arkusza testowego testu Bowie & Dick typu 2;
  • karty identyfikacyjnej przeznaczonej do późniejszej archiwizacji;
  • warstwa pianki, laminatu i specjalnego papieru;
  • opakowania z papieru krepowanego;
  • etykiety ze wskaźnikiem typu 1.

Pakiet testowy Bowie & Dick marki STERIM® to karta z substancją testową umieszczoną między arkuszami specjalnego papieru, laminatu i pianki. Taka budowa pakietu Bowie & Dick odzwierciedla warunki krytyczne i pozwala sprawdzić, czy wytworzona para wodna będzie w stanie dotrzeć do każdego zagłębienia sterylizowanego pakietu. Test STERIM® Bowie & Dick to wskaźnik typu 2.

Dane techniczne testu STERIM® Bowie & Dick:

  • metoda sterylizacji: para;
  • zgodność z normą: ISO 11140-1 (typ 2), EN 867-1, EN-867-4, AAMI ST 60 (typ 2);
  • weryfikowane parametry procesu: skuteczność tworzenia próżni, szczelność, zdolność penetracji parą wodną;
  • każdy test Bowie & Dick pakowany jest osobno w folię strunową.

Zalety pakietów do kontroli sprawności sterylizatora STERIM® Bowie & Dick:

  • łatwość stosowania i odczytu wyniku testu;
  • test Bowie & Dick jest od razu gotowy do użycia;
  • kompatybilność z powszechnym standardem Bowie & Dick;
  • Pakiet Bowie & Dick z kartą identyfikacyjną do archiwizacji;
  • na etykiecie testu znajduje się wskaźnik typu 1.

W jakim celu należy używać testów Bowie & Dick?

Sterylizacja narzędzi i akcesoriów medycznych, jako proces krytyczny, wymaga szczególnej uwagi. Wysterylizowany materiał jest nienaruszalny, nie można zbadać jego jałowości, stąd konieczność dopilnowania każdego z elementów procesu sterylizacji, a także wszelkich używanych akcesoriów i urządzeń. Jedną z najważniejszych procedur jest regularna kontrola sprawności działania sterylizatora. W przypadku najczęściej stosowanych sterylizatorów parowych kontrola przeprowadzana jest codziennie, za pomocą testu w standardzie Bowie & Dick.

Szczegóły

Idealnie pasuje do

  • Promocja
    Producent: Saltec

    Test Steam Indicator Strip do sterylizatora parowego 2x200szt

    Testy chemiczne Steam Indicator Strip służą do kontroli procesu sterylizacji parą wodną. Mogą być używane w sterylizatorach parowych / autoklawach parowe każdego typu. Mają formę papierowych pasków z perforacją, na które naniesiono substancję testową (po prawidłowym procesie zachodzi zmiana barwy). Są zgodne z ISO 11140-1 klasa 4 (IV). Opakowanie zawiera...

    42,90 zł 35,90 zł
    0,09 zł / 1 szt
    Najniższa cena z 30 dni: 42,90 zł
    szt.
  • Producent: Medilab

    Test do sterylizatora parowego Twindicator 2x250szt

    Twindicator to wieloparametrowy pasek testowy klasy IV do autoklawu, przeznaczony do kontroli procesu sterylizacji parą wodną w temperaturze 121ºC i 134ºC. Ze względu na podział pasków, możesz wykorzystać go zarówno w dużych, jak i małych pakietach. Paski wskaźnikowe Twindicator spełniają wymagania normy EN 867-1, klasa D. Opakowanie zawiera 500...

    73,80 zł
    0,15 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Biomed

    Wskaźnik biologiczny procesu sterylizacji Sporal A 10szt

    Biologiczny wskaźnik procesu sterylizacji parą wodną w autoklawie - Sporal A firmy Biomed. Ma postać paska bibuły nasyconego zawiesiną spor szczepu Geobacillus stearothermophilus ATCC 7953. Znajduje się w opakowaniu papierowo-foliowym. Na brzegu torebki umieszczony jest niebieski pasek będący wskaźnikiem zmieniającym barwę na brązową, po przebyciu...

    129,90 zł
    12,99 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Biomed

    Wskaźnik biologiczny procesu sterylizacji Sporal A 3szt

    Sporal A firmy Biomed to biologiczny wskaźnik procesu sterylizacji parą wodną w autoklawie. Ma postać paska bibuły nasyconego zawiesiną spor szczepu Geobacillus stearothermophilus ATCC 7953. Znajduje się w opakowaniu papierowo-foliowym. Na brzegu torebki umieszczony jest niebieski pasek będący wskaźnikiem zmieniającym barwę na brązową, po przebyciu...

    42,90 zł
    14,30 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Sterim

    Test chemiczny Integrator 5 do kontroli sterylizacji parą (typ 5) 250szt

    Test chemiczny Sterim Integrator 5 to wskaźnik typu 5 do kontroli sterylizacji parą. Łatwy do stosowania i odczytu, weryfikuje kluczowe parametry procesu sterylizacji parowej (obecność pary, temperatura, czas) w zakresie temperatur od 121°C do 134°C. Można go używać we wszystkich sterylizatorach parowych. Jest samoklejący, co ułatwia archiwizację wyników...

    101,90 zł
    0,41 zł / 1 szt
    szt.
  • Producent: Saltec

    Paski do kontroli sterylizacji parowej Steam Indicator Strips (klasa 5) 2x200szt

    Paski do kontroli sterylizacji parowej Saltec Steam Indicator Strips (klasa 5) stanowią wyrób medyczny. Stosuje się je do monitorowania sterylizacji parowej. W opakowaniu 200 sztuk pasków 20x140 mm lub 400 sztuk pasków 20x70 mm. Paski posiadają perforację na środku, pomagającą w przedzieleniu paska na pół. Czas sterylizacji: 121°C – 20 minut lub 135°C – 7...

    49,00 zł
    0,12 zł / 1 szt
    szt.
  • Jakie marki znajdę w ofercie drogerii internetowej modna torebka?

    W drogerii znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment marki elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy produktów takich producentów jak: Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks i wielu innych.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 577-597-333 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@modnatorebka.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Oczywiście, jest możliwość złożenia zamówienia jako gość.

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 13:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty.

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. Zofii Nałkowskiej 7
    42-200 Częstochowa
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.

    Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

    - automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    - darmowa wysyłka - przesyłki krajowe przy zamówieniach opłaconych przelewem powyżej 199 zł brutto (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką pobraniową oraz gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).

    Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.

    Koszty dostawy dotyczą dostaw na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, paczki za granicę wysyłamy za pośrednictwem firmy DPD. Na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 577-597-333 lub mailowy: sklep@modnatorebka.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 577-597-333.

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 9-16 pod numerem 577-597-333 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@modnatorebka.pl

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: sklep@modnatorebka.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 577-597-333

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: sklep@modnatorebka.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów