Świeca sojowa zapachowa Peach Puff Peach & Mandarin 175g

Świeca sojowa zapachowa Peach Puff Peach & Mandarin 175g Zobacz większe
  • Świeca sojowa zapachowa Peach Puff Peach & Mandarin 175g
  • Świeca sojowa zapachowa Peach Puff Peach & Mandarin 175g

Elarto SPA

24353

Świeca Peach Puff Peach & Mandarin o niebanalnym zapachu pełnym słodyczy i orzeźwienia, łączy nuty soczystej mandarynki i dojrzałej brzoskwini z ożywczą pomarańczą, świeżością moreli oraz delikatną słodyczą ananasa. Kompozycję uzupełnia odrobina waniliowego karmelu. Świeca wykonana z naturalnego wosku sojowego. Ma drewniany knot, który przyjemnie skwierczy. Łączny czas palenia to około 36 h.

Więcej szczegółów

Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie
Produkt niedostępny
Produkt archiwalny - aktualnie niedostępny w ofercie
Podaj nam swój e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu.

Powiadom mnie

Opis produktu

Szczegóły

Opis produktu

Świeca sojowa elarto Peach Puff Peach & Mandarin o niebanalnym zapachu pełnym słodyczy i orzeźwienia jest jak letni spacer o poranku w sadzie pełnym dojrzałych owoców. Jej zapach otwierają akordy orzeźwiającej mandarynki i słodkiej, dojrzałej brzoskwini, łącząc soczyste nuty pomarańczy ze świeżością moreli oraz delikatną słodyczą ananasa. Kompozycję uzupełnia odrobina waniliowego karmelu, który doskonale spaja, dodając całości nieco ostrzejszych tonów. Świeca elarto Peach Puff Peach & Mandarin została wykonana z naturalnego wosku sojowego, specjalnie zabarwionego na brzoskwiniowy odcień. Ma drewniany knot. Podczas palenia radośnie tańczący płomień, wydaje bardzo przyjemny, kojący dźwięk skwierczącego drewna. Całość w białym, szklanym słoiczku oraz ozdobnym pudełku. Łączny czas palenia świecy to około 36 godzin.

Wyważona słodycz o urzekającej głębi i soczyście cytrusowe nuty, przełamujące monotonię zapachu – poczuj lato ze świecą Peach Puff!

Słodki, soczysty i wyrazisty zapach świecy elarto Peach Puff Peach & Mandarin o lekko cytrusowym charakterze z pewnością przypadnie do gustu rozmarzonym indywidualnościom, które lubią elegancję z nutą subtelności oraz słodkie, nieprzytłaczające zapachy. Przepiękne, owocowe nuty w przyjemnie słodki, ale i orzeźwiający sposób ukoją zmysły, poprawiając samopoczucie. Wystarczy odpalić świecę Peach Puff Peach & Mandarin, aby zanurzyć się w cudownym, słodkim zapachu, który przeniesie Cię do kwitnącego, letniego ogrodu, pełnego kwiatów i soczystych owoców. To iście wakacyjna przygoda!

Dlaczego warto wybrać zapachową świeczkę elarto Peach Puff Peach & Mandarin?

Zapachowa świeczka elarto Peach Puff Peach & Mandarin została wykonana ręcznie w 100% z niemodyfikowanego wosku sojowego (non GMO), wolnego od pestycydów, herbicydów i toksyn, uzyskiwanego z nasion soi. Wosk sojowy jest produktem naturalnym, świeca jest więc nietoksyczna i bezpieczna dla zdrowia, a w trakcie spalania wytwarza 90% mniej sadzy niż świece parafinowe. Jest nieszkodliwa dla alergików oraz może być palona w obecności dzieci i zwierząt domowych. Nie jest testowana na zwierzętach. Jest produktem naturalnym, eco i biodegradowalnym. Świeczka elarto Peach Puff Peach & Mandarin znajduje się w szklanym pojemniku. Ma naturalny, drewniany knot, który dostosowany jest do wielkości naczynia, co gwarantuje równomierne wypalanie, jednocześnie zapewniając delikatne i bardzo przyjemne, skwierczące odgłosy, kojarzące się z trzaskami drewna palonymi w kominku. Bez obaw, krople olejku zapachowego powstałe na powierzchni świecy w wyniku reakcji wosku z esencją zapachową, są zjawiskiem naturalnym :) Łączny czas palenia to około 36 godzin.

Naturalna świeca sojowa elarto Peach Puff – odkryj jej figlarne, słodkie oblicze!

Naturalna świeca sojowa Peach Puff  Peach & Mandarin marki elarto to propozycja nie do odrzucenia dla miłośniczek i miłośników delikatnych uniesień. Stanowi piękny i pachnący dodatek do wystroju wszelkich pomieszczeń, gabinetów, salonów, biur, poczekalni, urzędów, recepcji, czy butików. Jest także doskonałym pomysłem na prezent dla ukochanej osoby.

Spodobał Ci się zapach świecy sojowej Peach Puff? Podaruj sobie oraz swoim bliskim podwójną rozkosz i dokup dyfuzor Peach Puff o tych samych nutach zapachowych!

Szczegóły

  • Jakie marki znajdę w ofercie drogerii internetowej modna torebka?

    W drogerii znajdziesz przede wszystkim rosnący z roku na rok asortyment marki elarto. Ponadto posiadamy szeroki wachlarz ofertowy produktów takich producentów jak: Norel, Apis, Bielenda, Farmona, Podopharm, Aarkada, Studex, Staleks i wielu innych.

  • W jakich godzinach i w jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

    W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 pod numerem 577-597-333 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@modnatorebka.pl, nasz pracownik udzieli szczegółowych informacji.

  • Jakie zalety ma założenie konta klienta?

    Zakładając konto otrzymujesz dostęp do historii zamówień, gdzie możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

    Oczywiście, jest możliwość złożenia zamówienia jako gość.

  • Jak otrzymać powiadomienie o powrocie produktu do sprzedaży?

    Na stronie produktu, pod ceną znajdziesz informację “Podaj nam swój adres e-mail, a powiadomimy Cię o dostępności produktu”, pod tym komunikatem znajduję się okno, w które należy wpisać swój adres e-mail. Jak tylko produkt wróci do ponownej sprzedaży otrzymasz powiadomienie o jego dostępności.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Staramy się realizować zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe - zamówienia, za które płatność została zaksięgowana do godziny 15:00 są przeważnie wysyłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w późniejszych godzinach lub w weekend są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Produkty dostępne na zamówienie mają wydłużony czas realizacji - 7 dni roboczych, które są liczone od momentu zaksięgowania wpłaty.

  • W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić za pomocą następujących form płatności:

    - BLIK,
    - przelewy online,
    - płatności kartami,
    - Apple Pay,
    - Google Pay,
    - płatności odroczone PayPo,
    - system ratalny.

    Jest także możliwość złożenia zamówienia z płatnością za pobraniem – płatne przy odbiorze.

  • Czy jeśli miałam problem z płatnością mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?

    Tak, oczywiście. Poniżej znajdują się dane do przelewu:

    elarto Elżbieta Trzeciak
    ul. gen. Leopolda Okulickiego 84/49
    42-218 Częstochowa 
    mBank 47 1140 2004 0000 3702 8063 2978

    Prosimy o umieszczenie numeru zamówienia w tytule przelewu.

  • Jakie formy dostawy są dostępne i jakie są ich koszty?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Ruch (Orlen Paczka), In Post lub firmy DPD.

    Opłata za wysyłkę (ceny w zł):

    - automaty paczkowe i punkty odbioru Orlen Paczka - płatność kartą/przelew bankowy: 9,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost - płatność kartą/przelew bankowy: 11,99 zł brutto

    - paczkomaty InPost w weekend - płatność kartą/przelew bankowy: 16,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD - płatność kartą/przelew bankowy: 14,99 zł brutto

    - firma kurierska InPost/DPD płatność przy odbiorze: 19,99 zł brutto

    - darmowa wysyłka - przesyłki krajowe przy zamówieniach opłaconych przelewem powyżej 199 zł brutto doręczane w dni robocze (nie obejmuje towarów wysyłanych przesyłką pobraniową oraz gabarytową, takich jak fotele kosmetyczne, autoklawy).

    Powyższe ceny przesyłek nie dotyczą przesyłek gabarytowych, towarów wysyłanych na paletach. Ceny przesyłek gabarytowych obliczane są indywidualnie i określone są w podsumowaniu zamówienia.

    Koszty dostawy dotyczą dostaw na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

  • Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Tak, paczki za granicę wysyłamy za pośrednictwem firmy DPD. Na bieżąco aktualizujemy listę dostępnych krajów, więc prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w  godz. 9-16 pod numerem 577-597-333 lub mailowy: sklep@modnatorebka.pl, nasz pracownik udzieli Ci szczegółowych informacji.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

    Szczegółowe informacje odnośnie swojego zamówienia i jego aktualny status oraz numer śledzenia przesyłki znajdziesz w zakładce “Historia zamówień” po zalogowaniu do konta klienta. Ponadto o zmianach statusu zamówienia będziesz informowana/y mailowo.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

    Niestety nie ma takiej możliwości w panelu klienta na naszej stronie, ale oczywiście jest możliwość modyfikacji zamówienia, jeśli jeszcze nie zostało ono spakowane. Aby wprowadzić zmiany skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 pod numerem 577-597-333.

  • Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu zamówienia?

    Do momentu wysłania zamówienia możemy dowolnie zmienić adres doręczenia. Z kolei już po nadaniu paczki możemy przekierować paczkę na inny adres tylko w przypadku opcji dostawy kurierem DPD lub InPost, w przypadku przesyłki paczkomatowej nie jesteśmy w stanie zmienić punktu doręczenia.

  • Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

    Jeśli po złożeniu zamówienia jednak zmienisz zdanie oczywiście możesz anulować zamówienie - skontaktuj się z nami telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 pod numerem 577-597-333 lub mailowo - pisząc na adres: sklep@modnatorebka.pl

  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Jeśli tak, jakie są warunki zwrotu?

    Jeśli jesteś:

    - konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta,
    - przedsiębiorcą, któremu zgodnie z przepisami prawa przysługują uprawnienia konsumenta (dokonałeś zakupu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą, ale przedmiot umowy, czyli zakupiony towar, nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego, który zostaje określony w związku z przedmiotem wykonywanej przez Ciebie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej),

    możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

    Możesz zgłosić zwrot na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: sklep@modnatorebka.pl

    Dla ułatwienia zgłoszenia zwrotu skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz odstąpienia od umowy/zwrotu.

    Następnie nadaj paczkę na adres:
    elarto
    ul. Gruszowa 18
    42-215 Częstochowa
    telefon: 577-597-333

    Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.

    Zwrot należności otrzymasz maksymalnie do 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W naszej ofercie znajdują się tylko produkty wysokiej jakości, starannie wykonane, solidne i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty przed wysyłką były odpowiednio zabezpieczone, dlatego też reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każdy produkt, na tyle na ile jest to możliwe, przed wysyłką jest sprawdzany i jeżeli cokolwiek wzbudza nasze wątpliwości, na pewno takiego produktu do Ciebie nie wyślemy. Jeżeli jednak okazałoby się, że produkt ma wady, jest niekompletny, jest niezgodny z opisem itd. masz prawo złożyć reklamację.

    Możesz złożyć reklamację na dwa sposoby:

    - pisemnie na adres: elarto, ul. Gruszowa 18, 42-200 Częstochowa
    - w formie elektronicznej na adres: sklep@modnatorebka.pl

    Zalecamy podanie w opisie reklamacji:

    - informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, możesz również dołączyć zdjęcie wady (zdjęcie nie jest oczywiście obowiązkowe, ale często pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z wadą),
    - Twoich danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Dla ułatwienia zgłoszenia reklamacji skorzystaj z naszego gotowego wzoru: Formularz reklamacji.

    Po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego natychmiast poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji powiadomimy Cię drogą mailową. Jeżeli okaże się, że niezbędne będzie dostarczenie do nas reklamowanego produktu, poprosimy Cię o przygotowanie go do wysyłki, a następnie wyślemy do Ciebie kuriera, który w uzgodnionym terminie odbierze od Ciebie produkt na nasz koszt.

Produkt został dodany do koszyka
x
Do darmowej wysyłki brakuje
Ilość produktów w twoim koszyku: . Ilość produktów w twoim koszyku: 1.
Razem produkty:
Dostawa:
Razem:
Kontynuuj zakupy Zamów